paczula paczula
950
BLOG

Gazeta Wyborcza kłamie!

paczula paczula Polityka Obserwuj notkę 18

W nocy z 9 na 20 sierpnia, w czasie pamiętnej "Akcji Krzyż", przed Pałacem Prezydenckim spotkali się jego obrońcy i przeciwnicy, GW na żywo relacjonowała zdarzenie...

00.18 Po północy doszło do incydentu - na jednej z latarni doszło do szarpaniny pomiędzy zwolennikiem i przeciwnikiem krzyża (podkr. moje). Obydwaj zostali ściągnięci na dół, policja w tym wypadku nie reagowała. Tłum zaczął skandować: "Stop agresji!" . http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,8232837,Akcja_Krzyz_w_oparach_absurdu__Relacja_na_zywo.html

Byłam wtedy przed Pałacem i widziałam ten "incydent". Widziałam dwóch meneli wiszących na latarni, widziałam nieudaną próbę podpalenia kaczki, widziałam bójkę... wiedziałam, że GW skłamała pisząc, że obrońca krzyża pobił jego przeciwnika, ale nie miałam dowodu.

Siła interntu jest wielka ...  

 

 Gazeta Wyborcza skłamała, czy sprostuje i przeprosi?

 

paczula
O mnie paczula

Tego w telewizji nie pokazali... ==================================================== "Ani najmądrzejsza konstytucja, ani najmędrsze nawet prawa nie zabezpieczą ludzkiej wolności i prawa, jeśli obyczaje ulegną powszechnej deprawacji" - Samuel Adams, jeden z założycieli Stanów Zjednoczonych. ==================================================== "Przyszłość będzie o Tobie pamiętać i Polacy o Tobie nie zapomną. Zostaniesz zapamiętany – jako wróg wolności." - J.M.Rymkiewicz do A.Michnika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka